logo Věci, které mají význam. Sdilejte.to dále!

16letá dívka vzala extázi jednou a její mozek je od té doby vážně poškozen. Neuvěříte jak vypadá dnes.

Amy Thomson z Glasgow byla krásná 16letá dívka. Milovala večírky s přáteli. Nikdy nebrala drogy, dokud neskončila na jednom večírku…

Amy si šla společně s kamarádkami zatančit. Dívky se dobře bavily. Tehdy jim někdo dal barevné tabletky. Byla to jenom extáze, nemusely se přece ničeho obávat… Alespoň to si myslely nadšené dívky.

Pokud se ti líbil tento příspěvek - sdílej Sdílej na Facebooku

Amy a její další kamarádky extázi okamžitě vzaly. O několik minut později všechny 4 bezvládně ležely na zemi. Svědci okamžitě zavolali sanitku.

Kamarádkám se nic vážnějšího nestalo, Amy ale takové štěstí neměla. Dívka upadla do kómatu a její mozek byl vážně poškozen.
U osob, které užívají extázi se může objevit tzv. maligní neuroleptický syndrom, během kterého dochází ke kritickému poklesu krevního tlaku, rychlému nárůstu tělesné teploty, záchvatu a následně kómatu. V některých případech nastane okamžitá smrt. Více než 80 % tabletek extáze, které jsou v nelegálním oběhu, neobsahuje MDMA. Mnoho z nich totiž obsahuje i další množství ještě škodlivějších látek.

Po probuzení už z Amy nebyla ta usměvavá dívka. Její mozek byl poškozen natolik, že se nemohla hýbat a mluvit. Dnes je připoutána k invalidnímu vozíku. Její řeč je podobná 2letému dítěti. Musí se naučit mluvit.

Níže můžete sledovat video, na kterém se Amy pokouší něco říct. Je důkazem toto, že jedna tabletka, jedno špatné rozhodnutí může změnit život už navždy. Toto video slouží jako varování před všemi drogami. Sdílejte tento článek s přáteli!

× Zalajkujte Sdilejte.to na Facebooku Už jsem zalajkoval
×

Zajímavé články se objevují každý den

Zalajkujte Sdilejte.to na Facebooku